Digital marketing
U toku je DECEMBARSKA AKCIJA na sve usluge u oblasti digitalnog marketinga. Zakaži besplatne konsultacije već danas!

Šta je digital marketing?
Digitalni marketing, takođe poznat kao onlajn marketing, odnosi se na oglašavanje koje se vrši putem digitalnih kanala radi promocije brendova i povezivanja potencijalnih kupaca koristeći internet i druge oblike digitalne komunikacije kao što su pretraživači, veb sajtovi, društveni mediji, email, oglašavanje na vebu i drugi kanali za dopiranje do potrošača.
Neki marketinški stručnjaci smatraju digitalni marketing potpuno novim poduhvatom koji zahteva novi način pristupa kupcima i nove načine razumevanja ponašanja kupaca u poređenju sa tradicionalnim marketingom.
Digitalni marketing cilja na određeni segment korisničke baze i interaktivan je. Koristi niz strategija da bi došao do kupaca, bilo da je cilj da ih navede da obave kupovinu, povećaju svest o brendu ili se jednostavno uključe u vaš brend. Savremeni digitalni marketing obuhvata širok sistem kanala, uključujući:
-
Društveni mediji
-
Content marketing
-
Veb sajt marketing
-
SEO (search engine optimization)
-
PPC (pay per click) oglašavanje
Da bi postigli pravi potencijal digitalnog marketinga neophodna je implementacija adekvatne strategije prema jasno definisanim ciljevima.
Budite prisutni na svim mrežama!
Za stalno prisustvo Vašeg brenda na internetu od ključnog je značaja svakodnevno održava aktivnost brenda i kontinuirano vođenje društvenih mreža.
Kombinovanjem efikasnih rešenja i internet platformi poput Facebook-a, Instagram-a, Youtube-a i Google-a Vaš brend može doći do ciljane publike.
Zašto je digital marketing važan?
Primenom strategije digitalnog marketinga sa više kanala, kompanije mogu da prikupe vredne uvide u ponašanje visoko specifične i dobro definisane ciljne publike, istovremeno otvarajući vrata novim metodama angažovanja kupaca.
Kompanije sa jakim strategijama angažovanja klijenata na više kanala zadržavaju u proseku 89% svojih kupaca u poređenju sa kompanijama sa slabim omnikanalnim programima koje imaju stopu zadržavanja od samo 33%.
Forbes predviđa da će društveni mediji postati sve više konverzacijski u B2B prostoru, video sadržaj će biti rafiniran u svrhe optimizacije pretraživača (SEO), a email marketing će postati još personalizovaniji.

Šta sve obuhvata digital marketing?

Pay-Per-Click oglašavanje
Strategija koja donosi reultate!
PPC oglašavanje omogućava kompanijama da dođu do korisnika Interneta na brojnim digitalnim platformama putem plaćenih oglasa. Marketing stručnjaci mogu da podese PPC kampanje na Google-u, Bing-u, LinkedIn-u, Tvitter-u, Pinterest-u ili Meta-u (ranije Facebook) i prikazuju svoje oglase ljudima koji traže termine koji se odnose na proizvode ili usluge. PPC kampanje mogu segmentirati korisnike na osnovu njihovih demografskih karakteristika (kao što su uzrast ili pol), ili čak ciljati njihova određena interesovanja ili lokaciju. Najpopularnije PPC platforme su Google Ads i Meta Ads.

Content marketing
Cilj content marketinga je da dopre do potencijalnih kupaca kroz korišćenje sadržaja. Sadržaj se obično objavljuje na veb lokaciji, a zatim se promoviše putem društvenih medija, email marketinga, SEO ili PPC kampanja. Alati content marketinga uključuju blogove, e-knjige, onlajn kurseve, infografike, podkaste i vebinare.

Email marketing
Email marketing je i dalje jedan od najefikasnijih kanala digitalnog marketinga. Mnogi ga mešaju sa neželjenim email porukama, ali to nije ono što email marketing predstavlja. On je medij za kontaktiranje vaših potencijalnih kupaca ili ljudi zainteresovanih za vaš brend. Mnogi digitalni trgovci koriste sve druge digitalne marketinške kanale da dodaju potencijalne klijente na svoje email liste, a zatim putem email marketinga kreiraju tokove za privlačenje kupaca kako bi te potencijalne klijente pretvorili u kupce.

Marketing na društvenim mrežama
Primarni cilj marketinške kampanje na društvenim medijima je svest o brendu i uspostavljanje poverenja. Kako ulazite dublje u marketing društvenih medija, možete ga koristiti za dobijanje potencijalnih klijenata ili čak kao direktan kanal prodaje.

Youtube marketing
YouTube je postao drugi najpopularniji pretraživač i mnogi korisnici se okreću YouTube-u pre nego što donesu odluku o kupovini, da nešto nauče, pročitaju recenziju ili samo da se opuste. Postoji nekoliko platformi za video marketing, uključujući Facebook video snimke, Instagram ili TikTok koje se koriste za pokretanje video marketinške kampanje. Kompanije pronalaze najveći uspeh sa videom tako što ga integrišu sa SEO, marketingom sadržaja i širim marketinškim kampanjama na društvenim medijima.
Kako vam možemo pomoći?

Pretraga ključnih reči
Ključne reči koje odaberete mogu da poboljšaju ili pokvare vašu strategiju. Pomoći ćemo vam da odredite najisplativije ključne reči za koje će vas pretraživati.

Facebook i instagram marketing
Ljudi provode više vremena na društvenim medijima nego ikada, a oglasi se pojavljuju tokom njihovog dnevnog listanja. Ne propustite priliku da doprete do publike tamo gde je.

Google Ads
Google Ads platforma može da bude zastrašujuća, ali imajte u vidu da Google Ads može da funkcioniše za skoro svaki budžet za oglašavanje. Prikažite svoj oglas klijentima kad pretražuju preduzeća slična vašem u Google pretrazi i na Mapama.
Naručite marketing uslugu

Studio za web dizajn i proramiranje
Otkrijte kako možemo da vam pomognemo da postignete neverovatne rezultate sa veb-sajtom vođenim rastom.
Brzi linkovi
Izrada web sajta
Redizajn sajta
Seo optimizacija
Digital marketing
kontakt info
Telefon
064/045 96 99
E-mail adresa
office@optimuspro.rs
Društvene mreže
Pratite naš rad na društvenim mrežama.