Digitalni marketing

Svet marketinga je dinamičan i stalno se menja — trendovi, tehnologija i taktike nikada ne stagniraju.

Šta je digital marketing?

Digitalni marketing je upotreba interneta, mobilnih uređaja, društvenih medija, pretraživača i drugih kanala za dopiranje do potrošača. Neki marketinški stručnjaci smatraju digitalni marketing potpuno novim poduhvatom koji zahteva novi način pristupa kupcima i nove načine razumevanja ponašanja kupaca u poređenju sa tradicionalnim marketingom.

Digitalni marketing cilja na određeni segment korisničke baze i interaktivan je. Digitalni marketing je u porastu i uključuje oglase u rezultatima pretrage, oglase putem e-pošte i promovisane tvitove – sve što uključuje marketing sa povratnim informacijama kupaca ili dvosmernu interakciju između kompanije i kupca.

Razlika između digital marketinga i internet marketinga?

Internet marketing se razlikuje od digitalnog marketinga. Internet marketing je oglašavanje koje je isključivo na Internetu, dok se digitalni marketing može odvijati preko mobilnih uređaja, na platformi metroa, u video igrici ili putem aplikacije za pametne telefone.

Zašto je digital marketing važan?

U govoru digitalnog marketinga, oglašivači se obično nazivaju izvorima, dok se članovi ciljanih oglasa obično nazivaju primaocima. Izvori često ciljaju na visoko specifične, dobro definisane prijemnike. Na primer, nakon što je produžio noćne sate na mnogim lokacijama, McDonald’s je morao da pročuje. Digitalnim oglasima je ciljao radnike u smenama i putnike jer je kompanija znala da ti ljudi čine veliki segment njenog poslovanja u kasnim noćnim satima. McDonald’s ih je ohrabrio da preuzmu novu aplikaciju Restaurant Finder, ciljajući ih oglasima postavljenim na bankomatima i benzinskim pumpama, kao i na veb-sajtovima za koje je znao da njihovi kupci posećuju noću.

Šta sve obuhvata digital marketing?

Pay-Per-Click oglašavanje

Strategija koja donosi reultate!

PPC oglašavanje omogućava trgovcima da dođu do korisnika Interneta na brojnim digitalnim platformama putem plaćenih oglasa. Marketinški stručnjaci mogu da podese PPC kampanje na Google-u, Bing-u, LinkedIn-u, Tvitter-u, Pinterest-u ili Meta-u (ranije Facebook) i prikazuju svoje oglase ljudima koji traže termine koji se odnose na proizvode ili usluge. PPC kampanje mogu segmentirati korisnike na osnovu njihovih demografskih karakteristika (kao što su uzrast ili pol), ili čak ciljati njihova određena interesovanja ili lokaciju. Najpopularnije PPC platforme su Google Ads i Meta Ads.

Marketing sadržaja

Cilj sadržaja marketinga je da dopre do potencijalnih kupaca kroz korišćenje sadržaja. Sadržaj se obično objavljuje na veb lokaciji, a zatim se promoviše putem društvenih medija, marketinga putem e-pošte, SEO ili čak PPC kampanja. Alati marketinga sadržaja uključuju blogove, e-knjige, onlajn kurseve, infografike, podkaste i vebinare.

Email marketing

E-mail marketing je i dalje jedan od najefikasnijih kanala digitalnog marketinga. Mnogi ljudi brkaju marketing putem e-pošte sa neželjenim porukama e-pošte, ali to nije ono što marketing e-poštom predstavlja. Marketing putem e-pošte je medij za kontaktiranje vaših potencijalnih kupaca ili ljudi zainteresovanih za vaš brend. Mnogi digitalni trgovci koriste sve druge digitalne marketinške kanale da dodaju potencijalne klijente na svoje liste e-pošte, a zatim, putem e-mail marketinga, kreiraju tokove za privlačenje kupaca kako bi te potencijalne klijente pretvorili u kupce.

Marketing na društvenim mrežama

Primarni cilj marketinške kampanje na društvenim medijima je svest o brendu i uspostavljanje društvenog poverenja. Kako ulazite dublje u marketing društvenih medija, možete ga koristiti za dobijanje potencijalnih klijenata ili čak kao direktan kanal prodaje.

Youtube marketing

YouTube je postao drugi najpopularniji pretraživač i mnogi korisnici se okreću YouTube-u pre nego što donesu odluku o kupovini, da nešto nauče, pročitaju recenziju ili samo da se opuste. Postoji nekoliko platformi za video marketing, uključujući Facebook video snimke, Instagram ili čak TikTok koje se koriste za pokretanje video marketinške kampanje. Kompanije pronalaze najveći uspeh sa videom tako što ga integrišu sa SEO, marketingom sadržaja i širim marketinškim kampanjama na društvenim medijima.

Kako vam možemo pomoći?

Pretraga ključnih reči

Ključne reči koje odaberete mogu da poboljšaju ili pokvare vašu strategiju. Pomoći ćemo vam da odredite najisplativije ključne reči za koje će vas pretraživati.

Facebook i instagram marketing

Ljudi provode više vremena na društvenim medijima nego ikada, a oglasi se pojavljuju tokom njihovog dnevnog listanja. Ne propustite priliku da doprete do publike tamo gde je.

Google Ads

Google Ads platforma može da bude zastrašujuća, ali imajte u vidu da Google Ads može da funkcioniše za skoro svaki budžet za oglašavanje. Prikažite svoj oglas klijentima kad pretražuju preduzeća slična vašem u Google pretrazi i na Mapama.

Naručite marketing uslugu

Studio za web dizajn i proramiranje

Otkrijte kako možemo da vam pomognemo da postignete neverovatne rezultate sa veb-sajtom vođenim rastom.

Brzi linkovi

9

Izrada web sajta

9

Redizajn sajta

9

Seo optimizacija

9

Digital marketing

kontakt info

Telefon

064/045 96 99

E-mail adresa

office@optimuspro.rs

Društvene mreže

Pratite naš rad na društvenim mrežama.

Call Now Button